5. 5. 2020

Banka CREDITAS obnovila běžný provoz

Banka CREDITAS se od 4. května na všech svých pobočkách vrátila k běžné provozní době. Řadu produktů a služeb banky lze založit a spravovat i na internetu, bez nutnosti osobní návštěvy pobočky.

Omezení provozní doby poboček banka zavedla v březnu jako reakci na aktuální vývoj pandemie COVID-19. Všechny pobočky byly vybaveny ochrannými skly a dalšími bezpečnostními prvky, které minimalizují riziko přenosu nákazy mezi klienty a bankéři. Banka CREDITAS nadále pečlivě sleduje aktuální vývoj pandemie COVID-19 a je připravena kdykoli v budoucnu přijmout další nezbytná opatření.

Pobočková síť

Všechny pobočky Banky CREDITAS se od května vrátily ke své běžné provozní době a jsou dostupné pro sjednání produktů a další záležitosti, které klienti potřebují projednat osobně. Aktuální informace o jednotlivých pobočkách jsou uvedeny na kontaktních stránkách banky, k dispozici je také bezplatná infolinka 800 888 009 (v pracovní dny od 8 do 20 hodin) nebo e-mail info@creditas.cz. Na všech pobočkách i nadále platí zvýšená hygienická opatření, která minimalizují riziko přenosu nemoci COVID-19.

Založení a správa produktů na internetu

Banka CREDITAS umožňuje založit a spravovat řadu svých produktů prostřednictvím internetu. V internetovém bankovnictví Banky CREDITAS lze mimo jiné:

  • založit a spravovat běžný účet, spořicí účet a termínovaný vklad;
  • zažádat o platební kartu, a to i virtuální, se kterou je možné okamžitě platit;
  • upravovat limity na platební kartě nebo kartu zablokovat;
  • posílat domácí, zahraniční nebo hromadné platby, včetně okamžitých plateb;
  • zadávat a spravovat trvalé platby, příkazy k inkasu, souhlasy k inkasu/SIPO;
  • připojovat a spravovat účty vedené v jiných bankách;
  • poslat bance zprávu vysoce zabezpečenou cestou;
  • aktivovat mobilní bankovnictví.

Zakládat produkty (např. běžný účet nebo spořicí účet), lze i na webu Banky CREDITAS. Tato služba je dostupná jak pro stávající, tak nové klienty.

Podpora klientům poškozeným pandemií

Klientům, které poškodila probíhající pandemie, nabízí banka odklady splátek úvěrů až na šest měsíců. Aktuální informace banka průběžně uvádí na svém webu v rubrice Aktuality, klientům je k dispozici také infolinka 800 888 009 (pracovní dny od 8 do 20 hodin).

Banka doporučuje bezhotovostní placení

Rizika přenosu koronaviru na bankovkách a mincích dosud nebyla přesně specifikována, Banka CREDITAS ale doporučuje omezit platby hotovostí a dávat přednost bezhotovostnímu placení. Klienti banky mohou využívat platby kartou, platební nálepkou nebo mobilním telefonem či hodinkami prostřednictvím služeb Apple Pay, Google Pay a Garmin Pay. Platby mobilem či hodinkami mají navíc další výhodu: vyšší platby klient potvrzuje na svém vlastním zařízení, nikoli na terminálu, který využívají další zákazníci obchodu.