12. 3. 2018

Chcete ihned vědět o změně na vašem účtu? Banka CREDITAS spustila novou generaci notifikací

Nové funkce vycházející z přání a požadavků klientů zpřístupnila ve svém internetovém a mobilním bankovnictví Banka CREDITAS. Rozšířený systém notifikací poskytuje řadu nových služeb, klíčovou změnou jsou push notifikace nabízející bezplatné aktuální informace přímo v mobilním bankovnictví.

Notifikace představují důležitý zdroj aktuálních zpráv, přinášejí totiž klientům téměř v reálném čase informace o událostech souvisejících s jejich účty. Často využívané jsou například notifikace o změně zůstatku na účtu, případně o jeho poklesu pod předem stanovenou hranici. Značnou oblibu získaly rovněž pravidelné denní, týdenní či měsíční zprávy sdělující aktuální výši zůstatku na účtu.

Na co vás mohou upozornit notifikace?

Příklad:

  • Potřebujete, aby zůstatek na vašem účtu výrazněji neklesal pod konkrétní částku, např. 50 tisíc korun.
  • V notifikacích nastavíte 50 000 Kč jako hranici pro zaslání zprávy.
  • Jakmile zůstatek na účtu klesne pod uvedenou částku, je vám zaslána notifikační zpráva s upozorněním. Způsob doručení zprávy záleží na vašem výběru – SMS, e-mail, push notifikace.

Informace v mobilu bez poplatků za SMS

Mnoho klientů přijímá notifikace ve svém mobilním telefonu. U Banky CREDITAS dosud měli možnost přijímat notifikace bezplatně e-mailem, anebo prostřednictvím SMS, které ovšem byly vzhledem k sazbám telefonních operátorů zpoplatněny. Nově banka zavádí push notifikace, které doručí upozornění bezplatně přímo do mobilní aplikace Banky CREDITAS. Klient tak má zprávu k dispozici ve svém mobilním bankovnictví, může přímo přejít na příslušnou stránku a provést potřebné kroky.

„Provedené změny výrazně zvyšují komfort našich klientů,“ vysvětluje Jiří Salajka, ředitel odboru marketingu Banky CREDITAS. „Naším cílem je, aby klienti ve svých mobilních telefonech měli aktuální informace o všech důležitých událostech, které se týkají jejich účtů. A to včetně souvisejících produktů, například platebních karet.“

Aktivace bezplatných push notifikací má pouze jedinou, zcela pochopitelnou podmínku. Aby klient mohl využívat notifikace doručované do mobilního bankovnictví, musí mít alespoň na jednom svém zařízení (mobilním telefonu) nainstalovanou příslušnou aplikaci Banky CREDITAS. Rovněž tato aplikace je klientům dostupná zdarma.

Pohodlí uživatelů notifikací zvýší také nově zavedená funkce tichých hodin. Klient si může podle vlastního uvážení určit interval, v němž bude pozastaveno zasílání všech upozornění. Notifikace, které měly být odeslány během tichých hodin, klient dostane až po skončení tichého období. 

Dobrou zprávu přináší aktualizace notifikací rovněž těm, kdo v Bance CREDITAS využívají spořicí účet. Notifikace nyní klientům nabízejí aktuální informace také o pohybech a výši zůstatku na spořicích účtech.

Novinka pro firmy

Především firmy zaujme notifikace o transakcích k autorizaci. Pokud ve společnosti zadává platby v elektronickém bankovnictví více zaměstnanců a vybraný pracovník tyto platby kontroluje a schvaluje, nový typ notifikací tohoto pracovníka po zadání platby obratem informuje o nové položce ke schválení. Díky tomu se může výrazně zkrátit prodleva mezi zadáním platby, její autorizací a následnou realizací.

Aktivace v bance i na internetu

Všechny notifikace Banky CREDITAS si klienti mohou kdykoli nastavit v internetovém bankovnictví. Těm, kteří preferují osobní jednání nebo z jakéhokoli důvodu nechtějí nastavení provést sami, nabízí banka stejnou službu na všech pobočkách, a to zcela bezplatně.