Orea Resort Devět skal Vysočina
Internet vám tedy pomáhá získávat zpětnou vazbu. Co ještě je pro vás důležité?
Všechno pořád stojí na lidech. Od zaměstnanců žádáme zápal pro věc, vlastní invenci a iniciativu. Při tom zákonitě vznikají i chyby, ale i z nich se učíme, je to součást procesu, který nám pomáhá v růstu. Tím, že vyvíjíme a zvládáme tyto procesy, zjednodušeně řečeno udržujeme si špičkové know-how, získáváme možnost rozšiřovat řetězec Orea Hotels & Resorts i na hotely, které provozujeme, i když je nevlastníme – buď formou franšízy, nebo management kontraktu.
Jaká je budoucnost řetězce Orea Hotels & Resorts a co nás čeká v novém roce?
V první řadě bych zmínil probíhající rekonstrukce jednotlivých hotelů. Momentálně realizujeme přestavbu šumavského hotelu Horizont, kde bude návštěvníkům k dispozici 40 nových pokojů. Dále od ledna pokračujeme v rekonstrukci pražského hotelu Pyramida a také připravujeme projekt pro brněnský hotel Voroněž a hotel Horal ve Špindlerově Mlýně. Během následujících dvou let chceme nabídnout moderní produkt, který ocení všichni naši zákazníci.
V byznys sféře připravujeme nový koncept, kde svým klientům nabízíme mimo klasické konferenční služby i něco navíc. Chceme, aby každá akce byla pro návštěvníky i organizátory zážitkem, na který budou dlouho vzpomínat.
Budeme spouštět novou verzi webových stránek s návazností na náš věrnostní program. Nejde jen o karty, na nichž bude zákazník sbírat slevové body, směřujeme všechno do formátu, kdy budeme využívat mobilní aplikaci, která si zákazníka bude pamatovat, znát jeho preference a selektivně mu dokáže nabídnout možnosti jeho dalšího pobytu. A když přijde tento zákazník do hotelu, půjde jako domů, nebude muset vyzvedávat klíč na recepci, pokoj mu otevře jeho mobilní telefon. A bude toho ještě víc…
Orea Resort Horal Špindlerův Mlýn